fakta.ba

Prof. Lindov: Saobraćajnice smo “napali” kafanama i trafikama, ono što nude nadležni ne valja

Bh. zakonodavstvo mora prepoznati bahate vozači, odnosno obijesne vožnje. Ne…

Bh. zakonodavstvo mora prepoznati bahate vozači, odnosno obijesne vožnje. Ne možemo u cijelosti prepisivati zakone, ali se ovome mora stati ukraj. Treba ih rigorozno izdvojiti iz ovih “normalnih” kazni, ali kaznena politika je samo jedan dio priče o sigurnosti u saobraćaju u našoj zemlji – govori za Faktor redovni profesor na Fakultetu za saobraćaj i komunikacije Osman Lindov.

Kako kaže, njihova neobuzdanost na cesti mora se staviti pod kontrolu, i ne bi smjeli dozvoliti da uvijek poslije nekih velikih katastrofa, policija, sudstvo i tužilaštvo kažu da su znali za te ljude “iz čega proizilazi da su i sami saučesnici u takvim djelima”.

– Da li ćemo mi njemu oduzeti vozilo ili ne, on će uzeti drugo, ali ne smijemo dozvoliti da bahati vozači budu bez policijskog i društvenog nadzora – kaže Lindov.

Nakon pogibije mlade doktorice Azre Spahić na koju je udario pijani mladić bez vozačke dozvole, predstavljena je studija Fakulteta za saobraćaj i komunikacije UNSA u kojoj je identifikovano 16 opasnih mjesta u Kantonu Sarajevo.

– To je predato i time smo mi završili posao. To je samo statistika rekla. Nema neke dublje analize u tome – kaže Lindov.

Ističe, međutim, da ono što je vidljivo svim građanima je da smo saobraćajnice “napali” objektima zbog čega nemamo adekvatnu preglednost i vidjljivost.

– Ne bi smjeli u blizini saobraćajnica parkirati vozila jer sve ove nezgode sa smrtnim posljedicama su se desile u urbanim sredinama, a lokacijski su one nepregledne, slaba je uočljivost i pješaka prema motornim vozilima i obratno. “Napadamo” saobraćajnice ili trafikama ili kafanama ili parkiranim vozilima.

To su sve legalne stvari jer im je neko dao odobrenje. Upropastili smo saobraćajnice i imat ćemo sve više posljedica iz tog infrastrukturnog razloga – mišljenja je profesor.

Moramo, ističe, “očistiti” prije svega pješačke trotoare i staze od objekata “za koje su lokalni nivoi vlasti dali odobrenja da se tu postave”.

– Sve gradimo gotovo u cijelosti na pješačkim stazama i zelenim površinama. To nije moguće riješiti s jednom kamerom. Moramo infrastrukturno očisti i Drveniju i Nedžariće i Marijin Dvor i pokušati motorni saobraćaj spustiti pod zemlju gdje god možemo – kaže.

Ono što su do sada ponudili nadležni organi kroz vanredne sjednice, govori, nije dobro rješenje i neće nam pomoći.

– Mislim da je bila i šesta vanredna sjednica na području Sarajeva, a gdje su rješenja donijeli ljudi koji se ne razumiju u saobraćajne probleme. Mislim na Ministarstvo saobraćaja KS, unutrašnjih poslova, obrazovanja, prostornog uređenja i građenja. To su ministarstva koja su uključena u ovu problematiku, a koja bi trebala pozvati ljude koji se malo više od njih i njihovih uposlenika razumiju u ovu problematiku – zaključuje Lindov.

Pratite nas
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts.
Click to show error
Error: Server configuration issue

Copyright © 2023 fakta.ba | Powered by fakta.ba