fakta.ba

Nestlé bilježi organski rast od 1,4 posto u prva tri mjeseca ove godine

Organski rast u zoni Evropa iznosio je 4,4 posto

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca 2024. godine.

  • Organski rast iznosio je 1,4% s povećanjem cijena od 3,4% te realnim internim rastom (RIG) od – 2,0%
  • Ukupna prodaja iznosila je 22,1 milijardu CHF što je smanjenje od 5,9% (u prva tri mjeseca poslovne godine 2023. iznosila je 23,5 milijarde CHF). Devizni kurs utjecao je na smanjenje prodaje za 6,7%. Neto prodaje imovine (dezinvesticije) imale su negativan utjecaj od 0,6%.
  • Na organski rast Grupe značajno je utjecalo poslovanje na tržištu Evrope i tržištima u razvoju, dok je tržište Sjeverne Amerike imalo negativan utjecaj
  • Potvrđen je plan za 2024. godinu: očekuje se organski rast prodaje od oko 4% i umjereno povećanje marže osnovnog operativnog profita. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6% i 10%.

Povodom objave finansijskih rezultata, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: ”Očekivali smo ovakav početak godine, ali vidimo snažan oporavak RIG-a u drugom tromjesečju i sigurni smo da ćemo ispuniti zadane ciljeve do kraja godine. Širok raspon inicijativa, kojima je cilj ostvarivati rast diljem Grupe, počinje davati rezultate. U Sjevernoj Americi pojačali smo intenzitet inovacija i komercijalne aktivnosti prvenstveno u kategoriji smrznute hrane koja je ostvarila nešto slabiji rezultat u prvom tromjesečju. Plan integracije za naše poslovanje s vitaminima, mineralima i dodacima, Nestlé Health Science, dobro se razvija, a prekretnica se očekuje u drugom tromjesečju nakon čega će slijediti snažan rast. Glavni prioriteti kompanije Nestlé i dalje ostaju izvrsna izvedba na tržištu, dodatno jačanje naše stručnosti u području nauke i prehrane, te poticanje rasta kroz naše najvrijednije brendove. Potvrđujemo naše smjernice za 2024. i sa samopouzdanjem gledamo prema budućnosti.”

Nestlé Bosna i Hercegovina

”Tržište Bosne i Hercegovine doprinijelo je dobrim rezultatima na nivou regije zahvaljujući dvocifrenom rastu kategorije hrane za kućne ljubimce i rastu u kategorijama konditorskog programa i hrane. U narednim mjesecima ostat ćemo fokusirani na sve naše kategorije i na potrošače kako bismo ispunili zadane ciljeve, a istovremeno ćemo nastaviti podržavati razvoj lokalnog društva saradnjom s udruženjem Pomozi.ba i pokretanjem projekta Zdravo! koji je posvećen promicanju važnosti raznolike i uravnotežene prehrane. Nadalje, nedavno smo uveli KitKat napravljen od kakaa koji potječe iz porodičnih poljoprivrednih domaćinstava čime želimo podizati svijesti o održivoj nabavi kakaa koji se koristi u čokoladici KitKat”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Prodaja na nivou Grupe

Organski rast iznosio je 1,4% s povećanjem cijena od 3,4%. Realni interni rast (RIG)  iznosio je -2,0%, na što je utjecala smanjena potražnja potrošača posebno u Sjevernoj Americi te privremena ograničenja u opskrbi vitaminima, mineralima i dodacima prehrani. Gledano po kanalima, organski rast u kanalu trgovine iznosio je 1,4 posto, a prodaja u kanalu e-trgovine porasla je za 6,1% i sada taj kanal čini 17,4% ukupne prodaje Grupe.

Zona Evropa

Organski rast u zoni Evropa iznosio je 4,4 posto. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Felix i Gorumet. U januaru je na tržištima zone Evropa predstavljen KitKat, prva čokoladica napravljena od kakaa dobivenog iz porodičnih poljoprivrednih domaćinstava.

Pratite nas
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

Copyright © 2023 fakta.ba | Powered by fakta.ba