Organski rast u zoni Evropa iznosio je 4,4 posto
Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca 2024. godine.
Povodom objave finansijskih rezultata, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: ”Očekivali smo ovakav početak godine, ali vidimo snažan oporavak RIG-a u drugom tromjesečju i sigurni smo da ćemo ispuniti zadane ciljeve do kraja godine. Širok raspon inicijativa, kojima je cilj ostvarivati rast diljem Grupe, počinje davati rezultate. U Sjevernoj Americi pojačali smo intenzitet inovacija i komercijalne aktivnosti prvenstveno u kategoriji smrznute hrane koja je ostvarila nešto slabiji rezultat u prvom tromjesečju. Plan integracije za naše poslovanje s vitaminima, mineralima i dodacima, Nestlé Health Science, dobro se razvija, a prekretnica se očekuje u drugom tromjesečju nakon čega će slijediti snažan rast. Glavni prioriteti kompanije Nestlé i dalje ostaju izvrsna izvedba na tržištu, dodatno jačanje naše stručnosti u području nauke i prehrane, te poticanje rasta kroz naše najvrijednije brendove. Potvrđujemo naše smjernice za 2024. i sa samopouzdanjem gledamo prema budućnosti.”
Nestlé Bosna i Hercegovina
”Tržište Bosne i Hercegovine doprinijelo je dobrim rezultatima na nivou regije zahvaljujući dvocifrenom rastu kategorije hrane za kućne ljubimce i rastu u kategorijama konditorskog programa i hrane. U narednim mjesecima ostat ćemo fokusirani na sve naše kategorije i na potrošače kako bismo ispunili zadane ciljeve, a istovremeno ćemo nastaviti podržavati razvoj lokalnog društva saradnjom s udruženjem Pomozi.ba i pokretanjem projekta Zdravo! koji je posvećen promicanju važnosti raznolike i uravnotežene prehrane. Nadalje, nedavno smo uveli KitKat napravljen od kakaa koji potječe iz porodičnih poljoprivrednih domaćinstava čime želimo podizati svijesti o održivoj nabavi kakaa koji se koristi u čokoladici KitKat”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Prodaja na nivou Grupe
Organski rast iznosio je 1,4% s povećanjem cijena od 3,4%. Realni interni rast (RIG) iznosio je -2,0%, na što je utjecala smanjena potražnja potrošača posebno u Sjevernoj Americi te privremena ograničenja u opskrbi vitaminima, mineralima i dodacima prehrani. Gledano po kanalima, organski rast u kanalu trgovine iznosio je 1,4 posto, a prodaja u kanalu e-trgovine porasla je za 6,1% i sada taj kanal čini 17,4% ukupne prodaje Grupe.
Zona Evropa
Organski rast u zoni Evropa iznosio je 4,4 posto. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Felix i Gorumet. U januaru je na tržištima zone Evropa predstavljen KitKat, prva čokoladica napravljena od kakaa dobivenog iz porodičnih poljoprivrednih domaćinstava.